“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Forever alone på skolan,check!

Vissa killar tänker ju med kuken.
Jag var nära på å ge upp. Men jocke,Ia,Erikah,massa andra vänner och min familj fanns där för mig. Fick mig på bättre tankar, se nu jag fortsätter kämpa låtsas som om ingenting hänt!
~ Du är min bästa vän, du får mig att skratta å le. Jag älskar sättet du kramar mig på, dina kramar får mig att känna mig så trygg. Sitter på skolan och väntar på dig hjärtat, kom hiiiit&gör mig glad. ~
Sitter på skolan och gör inte ett skit, slut på cigg vet att jag sagt många gånger att jag ska sluta men det fick mig bara att börja röka ännu mer sen allt blev skit.
Det är något som tynger ner mig, jag vet inte vad. Jag har ångest..
Fuuuuuuuck, uppdaterar mer senare.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback