“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Fredag

Pallade inte blogga i torsdags, var trött & ledsen.
Idag har jag haft en så himla bra dag, varit på marknaden med jocke, träffat massa folk. Träffade även min gamla kontakt person ida fyfan vad glad jag blev trodde aldrig jag skulle få träffa henne igen, fan vad jag saknar henne ingen förstod mig lika bra som hon. Hon var den enda jag kände mig trygg hos..
Hmm.. Va finns det att berätta då? Marknaden sög, var så himla liten Malungsmarknad är så mycke bättre.
Morsdag snart, inte köpt något till min mor eftersom jag inte får träffa henne då.. Känns förjävligt jag får inte ens vara med min egna mor på morsdag!? Idioter.
Aja, dags att sova ny dag imorgon nattinatt :)
Btw, fastnade med godisen på tungpiercingen... Bjuder på mig själv :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback