“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Ge inte upp, det kommer bättre tider tillslut

Bara för att en person såra mig, så ska jag inte ge upp allt så som jag kämpat. Mitt liv ska inte behöva rasa för att du var otrogen.
Jag fixar det här, jag ska gå vidare.
Du kommer komma krypandes tillbaka, men jag kommer inte ta dig tillbaka inte efter allt. Har du varit otrogen en gång kan du lika gärna vara det en gång till.
Fick reda på att du varit otrogen i hela 3 månader fyfan.
Det vi hade betydde inte ett skit för dig, du ville bara ha någon och såra.
Men varför såra en som redan har det jobbigt? Jävla idiot.
Skönt att inte ha dig i mitt liv.
Var så lycklig med dig men du gick bakom ryggen på mig..
Att du kalla min mamma och syster för bitch, du är ju helt jävla dum i huvve.
Du vet hur mycket dom betyder för mig, du vet hur mycket jag älskar dom så ge fan i att snacka skit om dom, dom har inte gjort dig ett skit jag har inte gjort något fel. Jag var dig trogen, jag kämpade för din skull. Men nu idag så är jag på fötter igen, jag mår fan bra utan dig. Jag fixar allt mycket bättre. Jag är sårad men jag pallar ändå inte bry mig, mitt hjärta är i tusen bitar so what? Jag ger ändå inte upp.
Du och ditt fula tryne kan bara dra nånstans, vill aldrig,aldrig,ALDRIG mer se dig.
Det är nu jag börjar om mitt liv, jag kan få kärlek av mina vänner och av min familj. Det är skönt att vara singel, nu slipper jag alla våra bråk, alla gånger du skrek på mig. Du behandlar tjejer som skit och tjejen du har nu jag tycker seriöst synd om henne hon förtjänar bättre. Tro inte att du äger en människa, visst att man är tillsammans men du kan inte äga/bestämma över den personen. Om du bara kunde förstå det.
Sitter i bilen och är påväg till ett museum haha, livet rullar på.
Ska träffa min kära familj på måndag. Älska er så mycket, allt känns så perfekt.
Det känns så bra att jag och mamma äntligen förstår varandra, har alltid varit avundsjuk på relationen mamma och min syster har. Har alltid velat ha den relationen till min mamma som dom har.
Och i dagsläget så har jag det, tog ett tag för mig att förstå.
Om 2 år blir det att åka till Thailand med mamma, mamma och dotter! Åh, allt känns så underbart.
Uppdaterar mer senare




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback