“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Lost

Dagen har varit grym, visst jag har mått dåligt men det funkar... 
Jag kämpar mig upp, det finns jobbiga dagar jag bara vill gråta men vad hjälper det att ligga hemma? 
Ingenting blir bättre. 
Saknar alla i Östersund så mycket, saknar min familj.. Så det är sjukt. 
Soc är seg, sega som as. 
Vad har jag ens gjort för att förtjäna detta? Socmöte på måndag morgon, ska jag verkligen tro på det? Tänk om hon avbokar de å för att något annat är "viktigare" än mig. Menar dom sa att jag skulle ha akutplacering här i 2 veckor, hur länge har jag varit här? Jo 3 Fucking månader. Att dom aldrig kan lära sig att hjälpa folk än att få dom å må sämre. Usch å fy! 
Slutar skolan om 2 veckor!? Damn va skönt! Men blir jag kvar här i Hagfors över sommarlovet kommer jag få nå stort fel. 
Jag har aggressions problem mer & mer förstår inte vad det är. Kommer inte nå upp till dom betyg man ska ha i nian, jag har inte ens sökt till någon linje så jag lär få börja om nian.. Förjävligt, hört hur mycket prov å skit det är där.. 
Fan att jag var tvungen att fucka upp mitt liv. 
Men genom hela vägen jag gått har jag träffat underbara vänner, men samtidigt falska vänner som bara lämnar en & går sin väg. Jag har lärt mig att inte lita på någon för mycket, inte älska någon för mycket och inte sakna någon för mycket för det där för "mycket" kan göra så ONT. Och inte ska jag ha ett distansförhållanden bara för att han var otrogen. Jag ska va singel hela 2013. Så att mitt hjärta får vila å bli helt igen. 
Killen ska verkligen få kämpa för att få mig. Skiter i att soc läser min blogg tyck vad ni vill, men det är min blogg och bara för att ni läser den så bryr jag mig inte ett skit. Då kanske ni förstår hur JAG mår. Även fast jag kan skriva dåliga saker jag gjort, så hoppas jag fan ni förstår. Tycker ni ska skärpa er nu. 
Idag har jag bakat till städfikat som är
Imorgon, nu väntar jag bara på att det ska bli mat omnomnom. 
Uppdaterar mer senare
 
Dagens outfit:
Måste hitta viljan att vela sluta röka...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback