“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Måndag

Lillasyster va? Dra åt helvete. 
Lova på vår vänskap. Men visa sig att du inte kunde hålla något, du fatta väl att jag bara testa dig, skulle se om du sa något till alla andra och klart du gjorde det. Sanningen kommer alltid fram tillslut, du är falsk. 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
 
Jag somnade sex och vakna 10, bra där anna är så himla pigg nu, ska upp om 5 timmar.. 
Idag har jag varit till sjukstugan med ia vi åkte hiss ehehe, snapchata med massor från Gällö gamla klasskamrater, och även min förredetta bästavän. 
Såg jocke i snagg idag för första gången fyfan.. Åh herregud.. :( 
Juste, fick reda på att min farfar åkt in på Sjukhuset igen.. Hjärtfel osv. Fy, så himla tragiskt. 
Men vi får inte glömma att idag fyller Amanda 16,HIPP HIPP HURRA käre vän.
Kanske ska försöka sova ändå? 
 Jorå, uppdaterar mer senare! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback