“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

~sol,vind&vatten. (Random)

Yo, idag har det varit en bra dag.
Bråkade med mitt ex, men det löste sig tillslut vi är vänner nu.
Har varit med jocke och Ia idag.
Solen har varit framme hela dagen fett skönt!
Imorgon blir det kanske munkfors, har ingen aning vad vi ska göra men det lär ju bli kul!
Fick reda på att soc i Östersund tänker flytta Tess utan anledning haha fyfan så patetiskt att ni tänker flytta min älskade lillasyster far åt helvete med er.
Säger att ni förstår hur det är osv men ni vet inte ett skit, ni har inte gått igenom samma sak som oss, så säg inte att ni förstår eller att ni gör allt för att vi ska må bättre. För inget ni gör blir bra. Ni är så himla egoistiska så det finns inte!
Pg (prästgården) är som sagt nästan det bästa som hänt mig men ändå det värsta. Dom första veckorna var jobbiga men sen träffa jag Ia och jocke och nu vill jag inte lämna dom..
Kommer vara jobbigt som fan.
Kollar på Simpsons, så uppdaterar mer ikväll! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback