“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Var ett tag sen jag verkligen var glad på riktigt!

Inte bloggat på 2-3 dagar.
Har varit till Jämtland, så jävla underbart !
Jag och pappa skulle in till stan och hämta lite saker, som mitt ex lämnat till Millan. Vi stannade i Brunflo, där står Ronny vid Coop och väntar. Vi börjar gå mot bylla så kommer Tess,Wille&anton mina älskade syskon.
Springer upp mot kastal för att träffa Benn i 5 min. Saknat alla så mycket.
Är där i Brunflo i 15 min, sen drar jag och Tess in till stan. Hämtade mina saker hos Millan, sen bad pappa mig springa upp till min faster, påvägen dit träffar jag Mohammed, min faster kände inte ens igen mig haha..
Drar ner till pappa igen åker till Brunflo, för att lämna av Tess. Tar med min kära vän Ronny till min farmor och farfar.
Vi drog till flatnor en snabbis jag skulle hämta massa kläder, tog ett tag eftersom jag & Ronny är så klantiga han tappa bort sin mobil och jag min laddare. Så tog ett tag att leta efter dom, tillslut hitta vi ju dom.
Umgicks med farmor och farfar. Så synd att farfar börjar bli så gammal..
Tycker verkligen jätte synd om han..
Juste jag fick ett halsband av Tess det ser ni på bilderna här nere, min underbara lillasyster du är min andra halva!
Alltså jag har så ont i röva..
Kan inte ens ligga still i sängen vill bara ut och springa sammanlagt på 2 dagar så har jag åkt 100 mil..
Fyfan.
Har kollat på ESC då jag kom tillbaka, Danmark vann, Inge märkvärdigt men
Ifall ni ville veta liksom!
anyway ska försöka sova så godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback